U 17 di ghjennaghju di u 2025, Sunled Group'gala annuale à tema"L'innuvazione guida u prugressu, in ascensione versu l'annu di u serpente"cunclusu in un'atmosfera allegra è festiva. Questa ùn era micca solu una celebrazione di fine d'annu, ma ancu un preludiu à un novu capitulu pienu di speranza è di sogni.
Discorsu d'apertura: Gratitudine è Aspettative
L'eventu hà cuminciatu cù un discorsu sinceru di u direttore generale, u sgiò Sun. Riflettendu nantu à i successi rimarchevuli di u 2024, hà espressu a so gratitudine à tutti l'impiegati di Sunled per a so dedizione è u so travagliu duru."Ogni sforzu merita ricunniscenza, è ogni cuntribuzione merita rispettu. Grazie à tutti in Sunled per avè custruitu a cumpagnia.'u successu attuale cù u vostru sudore è a vostra saviezza. Lasciate'Affrontanu e sfide di u novu annu cù più passione è scrivenu un novu capitulu inseme."E so parolle di gratitudine è benedizione anu risonatu prufundamente, dendu ufficialmente u via à u grande avvenimentu.
Spettaculi abbaglianti: 16 atti stupenti
In mezu à onde d'applausi è acclamazioni, 16 spettaculi eccitanti sò cullati nantu à u palcuscenicu unu dopu l'altru. Belle canzone, balli eleganti, sketch umoristici è spettaculi creativi anu dimustratu a passione è u talentu di l'impiegati di Sunled. Certi anu ancu purtatu i so figlioli à esibirsi, aghjunghjendu calore è incantu à l'eventu.
Sottu à e luci abbaglianti, ogni spettaculu hà incarnatu l'energia è a creatività di a squadra Sunled, sparghjendu gioia è ispirazione in tuttu u locu. Cum'è dice u dettu:
"A ghjuventù balla cum'è un dragone d'argentu chì si torce in l'aria, e canzone scorrenu cum'è melodie celestiali dappertuttu."
I sketch sò pieni d'umore chì dipinge a vita'scene, mentre i zitelli'E voce di s catturanu l'innocenza è i sogni."
Questa ùn era micca solu una celebrazione, ma una riunione culturale chì hà unitu creatività è camaraderia.
Onore di i cuntributi: Una decina d'anni di devozione, cinque anni di dedizione
In mezu à e prestazioni vibranti, a ceremonia di premiazione hè diventata un puntu culminante di a serata. A cumpagnia hà presentatu"Premii di cuntribuzione di 10 anni"è"Premii di cuntribuzione di 5 anni"per onorà i salariati chì sò stati accantu à Sunled per anni di dedizione è crescita.
"Deci anni di travagliu duru, furmendu l'eccellenza in ogni mumentu."
Cinque anni d'innuvazione è di sogni spartuti, custruendu inseme un avvene più luminosu.
Sottu à i riflettori, i trofei brillavanu, è l'acclamazioni è l'applausi risuonavanu in tutta a sala. Quessi impiegati fideli'L'impegnu è i sforzi incrollabili sò stati celebrati cum'è esempi brillanti per tutti.
Surprese è Divertimentu: Sorteghju Fortunatu è Ghjocu di Spalà Soldi
Un'altra parte eccitante di a serata hè stata l'estrazione à sorte. I nomi sò apparsi à casu nantu à u screnu, è ogni tappa hà purtatu un'onda d'eccitazione. L'acclamazioni di i vincitori si sò mischiate cù l'applausi, creendu un'atmosfera vibrante. I generosi premi in soldi anu aghjustatu calore è piacè à l'avvenimentu festivu.
U ghjocu di spalà soldi aghjunghjia ancu più gioia è risa. I participanti cù l'ochji bendati anu cursu contr'à u tempu per"pala"tantu"soldi"u più pussibule, acclamatu da un publicu entusiastu. U spiritu divertente è cumpetitivu simbulizava un annu di prosperità à vene, purtendu gioia è benedizioni infinite à tutti.
Guardendu avanti: Abbraccià u futuru inseme
Mentre a gala s'avvicinava à a fine, a dirigenza di a cumpagnia hà auguratu sinceramente à tutti l'impiegati:"In u 2025, lasciate'Mettemu l'innuvazione cum'è u nostru remu è a perseveranza cum'è a nostra vela per navigà trà e sfide è ottene un successu più grande inseme!"
"Addio à u vechju annu mentre i fiumi s'uniscenu cù u mare; benvenutu à u novu, induve l'opportunità sò illimitate è gratuite."
A strada hè longa, ma a nostra determinazione prevale. Inseme, esploreremu l'orizonte infinitu.
Cum'è l'annu novu'À l'avvicinamentu di a campana, Sunled Group aspetta cun impazienza un altru annu di brillantezza. Chì l'Annu di u Serpente porti prosperità è successu, mentre Sunled cuntinueghja à viaghjà versu un avvene ancu più luminosu!
Data di publicazione: 22 di ghjennaghju di u 2025