I clienti anu visitatu Sunled in Aostu

Xiamen Sunled Electric Appliances Co., Ltd. accoglie i clienti internaziunali in Aostu per discussioni di cuuperazione è visite di strutture

微信图片_20240913114837

In Aostu 2024, Xiamen Sunled Electric Appliances Co., Ltd. hà accoltu clienti impurtanti da l'Egittu, u Regnu Unitu è ​​l'UAE. Durante e so visite, i clienti anu avutu discussioni approfondite nantu à a cuuperazione di persunalizazione OEM è ODM è anu visitatu a divisione stampi, a divisione iniezione, a divisione hardware, a divisione gomma silicone, a divisione assemblaggio è u laburatoriu. Sunled hè specializata in a pruduzzione di una varietà di picculi elettrodomestici, cumpresi diffusori d'aroma, purificatori d'aria, bollitori elettrici, lampade da campeghju, pulitori à ultrasoni è cusì via.

 

Visite di mità d'aostu da clienti egiziani è britannichi

 微信图片_20240913114923

I clienti egiziani è britannichi anu fattu una visita à a mità d'aostu, è cum'è partenarii di longu andà di a cumpagnia, u scopu principale di a so visita era di discute è d'approfondisce a so cuuperazione. I rapprisentanti di i clienti anu ricunnisciutu assai u rapidu sviluppu è i progressi tecnologichi di Sunled Electric Appliances in l'ultimi anni è anu espressu interessu à allargà a cuuperazione in più settori per mezu di sta riunione.

 

Durante e discussioni formali, a dirigenza di Sunled hà furnitu una introduzione dettagliata à l'ultimi prudutti è innovazioni tecnologiche di a cumpagnia, in particulare a nova generazione di picculi apparecchi à risparmiu energeticu. I cuncetti di cuncepimentu è i standard tecnichi di sti prudutti anu ricevutu elogi assai apprezzati da i clienti, è e duie parti anu impegnatu in discussioni approfondite nantu à cumu allineassi megliu cù e richieste di u mercatu in u futuru.

 

Durante a visita di a divisione stampi, a divisione hardware è a divisione assemblaggio, i dui gruppi di clienti anu mostratu un grande interessu per l'attrezzatura muderna è e linee di pruduzzione efficienti di Sunled. L'attellu di stampi hà messu in mostra e forti capacità di a cumpagnia in a fabricazione persunalizata, mentre chì l'attrezzatura di prova di u laburatoriu hà rinfurzatu a fiducia di i clienti in a qualità di i prudutti Sunled.

 

Visita di un cliente di l'UAE u 22 d'aostu

clienti

U 22 d'aostu, un cliente di l'UAE hà visitatu Sunled per esplorà più in dettagliu a cuuperazione cummerciale in a regione di u Mediu Oriente. U cliente di l'UAE, cuncentratu nantu à a persunalizazione di u vaporizzatore per vestiti è di u bollitore elettricu, hà datu un grande ricunniscenza à a velocità di sviluppu di i prudutti è à l'efficienza di pruduzzione di a cumpagnia.

clienti

Durante e discussioni, u cliente di l'UAE hà espressu u desideriu d'introduce apparecchi più intelligenti è efficienti in termini di energia in u mercatu di u Mediu Oriente, in particulare per l'usu domesticu è cummerciale. E duie parti anu ghjuntu à parechji accordi nantu à a futura cuuperazione è e strategie d'espansione di u mercatu.

 

Guardendu in avanti: Rafforzà a cuuperazione internaziunale di persunalizazione è espansione di i mercati mundiali

 

E visite di sti clienti internaziunali in Aostu anu dimustratu u vantaghju cumpetitivu di Sunled in u mercatu mundiale di a persunalizazione è anu rinfurzatu ulteriormente e so relazioni cù i partenarii internaziunali. I clienti di l'Egittu, di u Regnu Unitu è ​​di l'UAE anu tutti espressu elogi per e capacità di persunalizazione di Sunled per i diffusori d'aroma, i purificatori d'aria, i bollitori elettrici è e lampade da campeghju, è anu mostratu un forte interessu per ulteriori cullaburazioni in u futuru.

 

Xiamen Sunled Electric Appliances Co., Ltd. cuntinuerà à mantene u so principiu di "innuvazione tecnologica è qualità prima", sforzendu si di furnisce picculi apparecchi di alta qualità à i clienti mundiali. A cumpagnia ferma impegnata à espande a so presenza internaziunale è à fà avanzà e so attività OEM è ODM, travagliendu inseme cù partenarii mundiali per creà un avvene luminosu.


Data di publicazione: 12 settembre 2024